ruseni radaru

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:05 CET 2004

On Wed, 19 Apr 2000, Ing. Jan Dvorak, CSc. wrote:

> nerekl to, ze snaha zmast z nasich dani placenou policii,

Aaa - tak Vy platite dane. Aha. :-)

> Proto jsem napsal svoji prvou odpoved. Neocekaval jsem, ze
> to zmeni beh sveta, ani ze tato snaha ustane. Jenom si
> myslim, ze to zde melo zaznit podobne jako napomenuti k
> zalezitostem s kradenim software. Pokusil jsem se rovnez

Jak souvisi kradeni software s rozebiranim technickeho reseni
jak obelstit nejake zarizeni ? Takove temata se tu obcas probiraji
a nevidim na nic nic zavadneho. Nebo by se mely zakazat vsechny
knihy/filmy jez nejak naznacuji nebo ukazuji finty jak neco
obelstit nebo obejit ? Ja myslim ze svoboda projevu je dulezita,
at se Vam to libi nebo ne.

|                             petrsi@jcu.cz                              |