PIC debuger

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:53:04 CET 2004

Dobry den,
toto tema tu bylo celkem nedavno, ale jsete jednou:

PIC16F87X ma v sobe opravdu HW podporu pro krokovani a 1 breakpoint. Tuto
podporu muzete pouzivat, pokud si poridite MPLAB-ICD (coz je rozhrani +
hlavice s 16F877). Pak staci mit vhodnou verzi MPLAB z jejich Webu a uz si
muzete vesele emulovat. Navod k pouziti je tez na jejich Webu pod
Development Systems>MPLAB-ICD...
Ma to nekolik nevyhod: zabere to asi 5 registru, RB6 a RB7, jednu uroven
zasobniku, 256B programove pameti.

Hynek Sladky