ruseni radaru

PD medisoft
Středa Březen 17 11:53:04 CET 2004

> Jak souvisi kradeni software s rozebiranim technickeho reseni
> jak obelstit nejake zarizeni ?

Obycajne sa to oznacuje slovom piratstvo. Na oba pripady sa to celkom hodi.

> Takove temata se tu obcas probiraji
> a nevidim na nic nic zavadneho.

Jeden ma napad, ako to spravit, hoci to spravit nemieni, druhy to zasa
spravit mieni, ale chybal mu ten napad. Teraz si spocitajte, kolko je 1+1.

> Nebo by se mely zakazat vsechny
> knihy/filmy jez nejak naznacuji nebo ukazuji finty jak neco
> obelstit nebo obejit ?

Mozno by to nebolo najhorsie riesenie.

> Ja myslim ze svoboda projevu je dulezita,
> at se Vam to libi nebo ne.

Vlastna sloboda by nemala obmedzovat slobodu druhych.

Myslim, ze je dobre, aby sme sa nestali len nejakymi strojmi na generovanie
napadov, ale ostali aj ludmi, ktori sa vyznacuju citmi a svedomim. Inak to
vedie ku katastrofam.

Peter Dubec