repro Videoton

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:03 CET 2004

At 08:11 6.4.2000 +0200, volekk1.ete@mail.cez.cz wrote:

>Zdravim vsechny
>Mam problem, odesla mi guma okolo membrany u beden Videoton. Nevite nekdo kde by
>je dali dohromady.

Andrej Cimbala, AC Akustika Valasske Mezirici. Jestli nenajdes adresu, zkusim ti ji najit. Opravuje repraky a docela dobre. Mam od nej 15" basaky, pouzivam na diskoteky. Bez problemu snesou 600W, ale maji trochu tvrdsi zvuk - na disko idealni, domu nevim.
Pri existuje jeste jedna firma v Pardubicich, ale tu vubec neznam.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv