On-Line banking

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:53:02 CET 2004

Ahoj vsichni na konferenci,
vim, ze tenhle prispevek asi nebude to prave to tehle konference.
Nicmene za tu dobu, co ji sleduji, jsem zjistil, ze je tady mnoho lidi,
kteri se zivi pocitacema a dalsim "smetim "okolo.
Dostala se mi do ruky nabidka od jedne nejmenovane banky (jmeno radsi v
zacatku vynecham aby to nebyla reklama) na pripojeni se
ke svemu uctu pres internet.Protoze davaji do normalniho prohlizece
(Netscape, Explorer....)svuj Plug-in a vytvareji tak individualni
autorizaci
(tak jsem to alespon pochopil) tak by me zajimal vas nazor
prave na bezpecnost tohoto pripojeni a pripadne (mozna) i zkusenosti
s moznym zneuzitim. Ne ze by jsem patril k hornim 10 tisicum, ale
rad bych vedel do ceho du a na co bych se mel zeptat, pripadne dat si
pozor.

Jeste jednou: prosim nekamenujte mne za ne zrovna elektrikarsky dotaz.
Kdyz se zeptam na jakemkoliv komercnim miste, tak mi vychvali prave a jenom

jejich produkty a ostatni pospini. Nikdo nerekne taky druhou stranku.

Mockrat dekuju za kazdy pripevek

Martin Sanek