FW: 89C2051+ IR control

JNetopil@infinity.cz JNetopil
Středa Březen 17 11:53:02 CET 2004

Pro ty, kteri si nedokazali poradit s formatem Protel:
Podivejte se znovu na stranku http://mujweb.cz/www/JNetopil/
Z protelu jsem to vytiskl do FinePrintu2000 a ten to umel ulozit ve formatu
EnhancedMetaFile.
Jirka Netopil

-----Original Message-----
From: Netopil, Jiří
Sent: Wednesday, April 19, 2000 10:54 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: Tady je 89C2051+ IR control

> Vyvinul jsem pro sve domaci pouziti univerzalni prijimac dalkoveho
ovladani
> s Atmelem AT89C2051.
> Kdo mate zajem, tak mi napiste a poslu kompletni vyrobni dokumentaci
> (pripadne ji muzu i nekde zverejnit).

Idealnim mistem je hw.cz, Vas mail jsem preposlal Honzovi Rehakovi
(rehak@hw.cz).

Ostatne vsechny podobne veci je mozne na serveru zverejnovat. Nekdy je
pravda redakcni uprava trochu delsi (nestihame), tak nas prosim
omluvte.

Tomas Kouba

Snazil jsem se to tam zverejnit, ale jedina odezva byla, ze zaregistroval
muj pozadavek.

Jelikoz byl zajem o toto zapojeni vetsi nez jsem cekal (do druheho dne
prislo 30 zadosti o dokumentaci), zalozil jsem si stranku na
http://mujweb.cz/www/JNetopil/ a umistil jsem to tam.
Timto se omlouvam vsem zajemcum, ze jsem jim neodpovedel osobne.
Jika Netopil