Graficky LCD BT128064 (Batron)

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:01 CET 2004

Neco bych prece jenom vedel, obdobny displej ma typicky odber 18mA (=90mW
pri 5V), to by se moc hrat nemelo, zvlaste pri tech rozmerech. Co se
konkretne hreje, sklo, radice, jsou to cipy na desce nebo zapozdrene
obvody? Jeste me napada nepripojene vstupy mohou nedefinovane zvysovat
odber. Chce to odpory do plusu (minusu) a nebo trvale vystup, akorat pri
cteni dat prepnout na vstup.

J. Hanzal

>Nevite nekdo jak jsou zapojeny  vyvody LCD modulu. Kdyz to zapojim podle
>dokumentace (jeden blbe okopirovany papir) co mam, tak se ten LCD docela
dost
>hreje. Popr. jestli nekdo neznate nejakou zaludnost. Pokud nekdo vite, kde
lze
>na internetu najit poradny katalogovy (popr. aplikacni) list tak Vam budu
dost

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/