ruseni radaru - OT

Roèek David davro
Středa Březen 17 11:53:00 CET 2004

Dobry den ,

sleduji tuto diskusi a jen pro doplneni jeden postreh ci informace :

Cca pred 3 mesici jsem ciste nahodou videl na satelit.stanici PRO7 test na
ruzne antiradarove pomucky pro ridice. Zaujalo mne to a tak jsem sledoval
zkouseni ruznych specialnich spreju na SPZ , ruzna skla pred SPZ , blesky
vedle SPZ a pod od ruznych vyrobcu , zabyvajicich se timto sortimentem. Vse
se testovalo na nejake silnici v NSR za pomoci policie. Bohuzel ani jedna z
testovanych andiradarovych " pomucek " nedopadla tak,  jak bylo slibovano na
jejich popisech ( vse bylo udajne koupeno v obchodech v NSR ). SPZ byla vzdy
bez problemu citelna a policie bez problemu vedela o jake auto se jedna.
Jedine co pomohlo byl blesk ve vysce zpetneho zrcatka uvnitr automobilu.
Tomuto blesku se podarilo castecne zaclonit ridice ve voze , ale jen z cca
jedne poloviny ( jestli jsem to dobre pochopil , tak v NSR je asi potreba
mit i fotku ridice ) . Muj dojem byl , ze jsou to zbytecne vyhozene penize.

Chapu , ze ne vzdy policie postavi radar tam , kde by byl potreba. Ale
osobne mi jde mraz po zadech pri pomysleni , ze az sikovne ceske rucicky
nejak obelsti radar , objevi se v daleko vetsi mire tzv. pirati silnic s
plynovym pedalem az podlaze. Neverim tomu , ze se to bude vyuzivat jen u
nevhodne postavenych radaru . Osobne si myslim , ze kdyz clovek nedodrzuje
rychlost , musi byt pripraven  i na trest ( pokutu ) , jinak at jezdi podle
pravidel .  A pripadne nehody , to je kapitola sama pro sebe , zvlaste ujmy
zpusobene nevinym lidem , dodrzujicim predpisy !!!

No az nekdo neco vymysli ---> tak potom Panbuh s nami !!!!   :-(((

PS: Obcas jezdim tez rychleji nez je dovoleno a pokut uz jsem tez par
platil, ale o porizeni antiradaru neuvazuji. Asi byl k tem pokutam duvod.
:-)))

David Rocek
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>
daviro@volny.cz <mailto:daviro@volny.cz>