Digitalni pametovy osciloskop pro PC ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:00 CET 2004

>Uvazuji o porizeni osciloskopu, docela by se mi libil modul pro PC, karta
>nebo radeji
>samostatna krabice pripojitelna k PC pres LPT nebo radeji USB.

Sleduji tedka nekolik mesicu konferenci o USB a vzal jsem si prozatim asi
toto ponauceni - dejme Microsoftu jeste tak pet, deset let, oni to nakonec
nejak dobastli, aby vetsina toho USB fungovala. Do te doby od USB ruce
pryc, radeji klasiku LPT, ta se zda lepe zvladnuta, navic nezavisle na
Microsoftu, umoznuje vyssi prenosove rychlosti, i kdyz to v tomto pripade
asi nebude zasadni parametr.

>2 kanaly
>funkce osciloskop, spektralni analuzator, zaznamnik prubehu

A nasel by se vyrobek, ktery by tyto funkce nemel?

>SW pro Windows, moznost pouzivat vysoke rozliseni

Gratuluji, vybral jste si opravdovou perlu mezi operacnimi systemy. (Tak
jsme se pobavili a zase do prace)

>vzorkovaci frekvence co nejvyssi :-)
>rozliseni take

Kdyz se obratite na nejake HP nebo Tektronixy, muzete mit treba 1Gs/s a 12
ci 14 bitu (asi ne oboji zaroven), navic jeste dostanete v cene to PCecko.
Tady bych problem nevidel. Zrejme nejlepsi bude podivat se prvni do
penezenky a z toho odvodit, jake ze to parametry doopravdy potrebuji.

Jenom muj nazor, YMMV.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/