Kde sehnat "foliovy spoj" ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

Ja bych rekl, ze takova vec se vyrabi podle konkretniho diare, ze to neni
jako plochy kabel, ktery se nastriha na delku a natrha na sirku podle
potreby. Ten spoj je zrejme polyesterovy film, na kterem jsou grafitovym
lakem udelane carky. Tato technologie se pouziva mimo jine pri vyrobe
klavesnic, muzete zkusit rozdelat starou klavesnici z PC, kdyz budete mit
stesti, tak tam neco takoveho najdete v prijatelnych rozmerech. I kdyz tam
se to vlastne neohyba, tak nevim, jestli to vydrzi.

Asi nema cenu nechat si takovy ctverecek delat na objednavku, cena by
zrejme prekrocila novy diar. Nebo zkusit nejaky servis Casia apod, jestli
by se nedal uzpusobit nahradni dil pro jiny kalkulator, ale to uz strilim
od boku.

J. Hanzal

P. S. Jenom pro zajimavost - pismena P. S. jsou zkratkou slov post scriptum
- cili uvozuji to, co je za podpisem. A kde chybi podpis, nemuze byt ani
nic za nim.