Kde sehnat "foliovy spoj" ?

Karel Dudasek dudasek
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

On Sun, 23 Apr 2000, Jiri Drozd wrote:
>    Prosim vsechny, kteri by vedeli, kde neco takoveho sehnat, aby mi dali
> vedet na muj email jirkonf@seznam.cz. Ja sam jsem to  (ani nic podobneho) v
> zadnem katalogu nevidel a na i-netu taky nenasel (mozna proto, ze nevim, jak
> presne se to jmenuje). Predem za Vase odpovedi moc dekuji, protoze bez diare
> neustale na neco zapominam, nepamatuji si tel. cisla a pod...
Kdysi jsem podobne opravoval jedno CASIO, ale bylo potreba pouzit licnu,
ne plny drat. Funguje dodnes, ale byla to piplacka.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek@vtopu.army.cz      Karel.Dudasek@dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509