ruseni radaru - OT

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

Zkousel jsem koukat na SPZ v noci s kamerou (obycejna Sonka) s INFRA. Vsechny stary SPZ nebyly videt ani na par metru. Ejhle. Kdyz jsem se podival na SPZ novejsi  v?roby  tak to bylo k precteni bez problemu i na 100 metru. Takze asi oni vedi jak ty znacky maji vyrabet. Pokud se podivat kamerou do infra (treba dalkove ovladani) tak tam je ten paprsek trosicku videt. Musel ba to byt asi slusnej vykon, aby to zahltilo cip fotaku nebo kamery. Mejte se Vita.
P.S.:Nechci malovat certa na zed, ale asi nezbude nic jineho nez si zajistit slusny prijem, jezit pomalu nebo poradne upozornovat protijedouci auta. Ani me se nechce porad sponzorovat policii.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Lubomir BERKY [SMTP:berta@email.cz]
Odesl?no:	24. dubna 2000 16:39
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: ruseni radaru - OT

Nemyslel jsem SPZ ale dat diody do narazniku okolo. Nezkousel nekdo z vas
koukat videokamerou jak moc reaguje na infra?