Kde sehnat "foliovy spoj" ?

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

Primlouvam se za zeptani v servisu pro diare. Jednu dobu jsem
tyhle spoje spravoval na normalnich klavesnicich pro pocitace
a delal jsem to vodivym lakem(pouziti pro VF).Normalne se to cele
zalilo a potom se proskrabnuly mezery mezi jednotlivymi cestami.
Jenze se to nehyba!!Muzes to zkusit - na klavesnicich byla 100%
ucinnost.
Martin Sanek