ruseni radaru - OT

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

Dobry den,

jeste jeden nazor k tehle diskusi. Me se to zda nejak zbytecne. Za uplynule
4 roky jsem platil za rychlost jen jednou, a to v Rakousku, kde jsem si
myslel ze uz jsem na dalnici, a on to byl jeste mestsky okruh.

A teda ze bych jezdil pomalu, to nevim (drive jsem mel Alfa Romeo - max
rychlost 210). Jezdim proste tak, ze v obci jedu skutecne 50, a mimo obec,
kdyz je pekna silnice, okolo 120, po dalnici jsem si zvykl na 140-150..

Navic je to prijemne, protoze kdyz jedu nekam pracovne, jsem i po 300 km
uplne v pohode a schopen neco delat.

A pokud policajti pochytaji hnupy, co jedou v obci 80 a po dalnici taky, tak
to bude jen dobre, aspon bude bezpecneji.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz