ruseni radaru - OT

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

> Jedine co pomohlo byl blesk ve vysce zpetneho zrcatka uvnitr automobilu.
> Tomuto blesku se podarilo castecne zaclonit ridice ve voze , ale jen z cca
> jedne poloviny ( jestli jsem to dobre pochopil , tak v NSR je asi potreba
> mit i fotku ridice ) .

To u nas taky.

Pokud dojde k vyfoceni auta a ne ridice, pak neni povinnosti majitele
vozidla platit za prestupek ridice (to bych jezdil se sluzebnim autem jako
das :) Je praci Policie nebo jinych "organu cinnych v trestnim rizeni" aby
zjistili, kdo se prestupku dopustil (tj. toho ridice). Pokud vam prijde
obsilka a vy odmitnete zaplatit se slovy ze vy jste neridil a zaroven
reknete, ze ridila "osoba vam blizka", tak proti ni nemusite svedcit. Takze
se policie trochu zapoti, nez vam dokaze, ze jste to byl opravdu vy.

Jina situace je pokud nekde stoji radar a o 200m dal Vas zastavi.

Osi.