ruseni radaru - OT

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

Bohuzel na to musim reagovat
Jako majitel vozidla (ve firme jako odpovedna osoba za vozidlo) bych mel
vedet, kdo autem kdy jel (pokud neni ukradeno a nahlaseno jako kradene)

Takze za jakykoliv prestupek by mel byt odpovedny sofer, pokud jej policie
nechytne, tak povinnost majitele by mela byt vzkazat policii sofera, a pokud
to odmitnu, tak jako majitel bych mel nest zodpovednost.

Takze proc zatezovat policii zjistovanim, zda-li ridil otec nebo syn. Otec
jako majitel melby sdelit, kdo ridil, a jak bude syna branit, tak at pika
otec

Bohuzel zakony jsou takove, ze vzdy jen hledame cesticku, jak nezaplatit
pokutu.

Jen abyste si nemysleli, ze moralizuji - po ceste na AMPER cca 40km pred
Prahou na dalnici zniceho nic byla 100km, hned 80 km, pak odhozene auto, a
pokladnik - vyberci
Nejak se mi to ze 160 km/hod nepodarilo snizit a prijemny prislusnik "VB" s
usmevem na tvari, pohledem na pretizene auto a slovy "vy taky jedete na
vystavu" zinkasoval nastesti "pouze" 200 Kč

Je to OT, ale i moralka castecne plati do techniky

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz , ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je společný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS