osciloskop k PC

Marian Dvorak dmarian
Středa Březen 17 11:52:58 CET 2004

Dobry den,

dle meho nazoru jsou vsechny osciloskopy zavisle na PC jen drahe hracky -
nesikovne ovladani, ruseni z PC, vselijake nepravdy o skutecne vzorkovaci
frekvenci - rozdil v schopnosti zobrazeni neperiodickych oproti periodickym
signalum, doporucuji zavrhnout a koupit napr. TDS210 TEKTRONIX ( 1GS/s v
realnem case, 2kanaly, 60 MHz, LCD monochrom.display,asi 40 kKc bez
DPH).Zkusenosti mam jenom ty nejlepsi. Existuje i 4 kanalova verze, popr. i
s barevnym display (TDS3000) ale to uz je mimo mou predstavivost...
Nejsem jejich agent, prodava T&M Direct, Praha 6, www.tmdirect.cz, inzeraty
prakticky v kazdem cisle casopisu Sdelovaci technika

S pozdravem M.Dvorak