Digitalni pametovy osciloskop pro PC ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:58 CET 2004

>To mate pravdu, ale ja chtel oscilo k PC prave proto abych nemusem vyhazovat
>xxxxxx penez a usetril protoze doma ho zas az tak nevyuziji, v praci mame
jedno

Ja jsem pred casem resil presne ten samy problem, nakonec jsem se rozhodl
pro obycejny analogovy osciloskop, i kdyz digitalni osciloskop ma take sve
prednosti (a naopak ;-). Koupil jsem z druhe ruky Tektronix 465, ma
dvojitou casovou zakladnu, citlivost 5mV/dilek a sirku pasma 100MHz, a to
vse za cenu, kde zacinaji nejlevnejsi osciloskopicke karty nebo krabicky, a
o parametrech tech nejlevnejsich bych si nedelal velke iluze. I kdyz jestli
se pohybujete prevazne v oboru audiofrekvenci, tak proc ne.

>Zkratka, chci osciloskop pro PC a ne osciloskop pripojitelny k PC, chci
usetrit
>za absenci obrazovky, vyhodnocovaci jednotky atd.

Rekl bych, ze cena tehle masinek je odvozena z jejich uzitne hodnoty a ne z
vyrobnich nakladu. Takze uspora pripadne z podstatene casti pripadne
vyrobci, nikoliv spotrebiteli.

>Libila by se mi kombinace log. analyzatoru s osciloskopem a generatorem
funkci.

www.bitscope.com , uz to tady ostatne nekolikrat bezelo.

J. Hanzal