Mereni pristupu na internet

"Chytil, Antonín" Antonin.Chytil
Středa Březen 17 11:52:58 CET 2004

Co takhle Http://WWW.LittleBrother.Com

Umi to merit pristup na www, mnozstvi odeslane posty, telnet, intranet,
komunikaci sitovych her a da se to nainstalovat na kteroukoli masinu u
posledniho routeru a na spravcove masine sledovat vysledky. Ostra verze
dokonce muze blokovat pristup k inetu nekterym uzivatelum nebo pristup k
nekterym adresam.

... a preji mnoho uspechu ... :-)
--
MailTo:Antonin.Chytil@Mora.Cz