Graficky LCD BT128064 (Batron) To:Snail Instruments

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:52:58 CET 2004

Uz se mi to podarilo rozhybal. Chyba byla ve spatnem zapojeni ovladani kontrastu. (predpokladal jsem ze podobne LCD se stejnymi radici a DC menicem se budou stejne zapojovat - bohuzel). Pokud mate nejaky podrobny katalogovy list muzete mi ho poslat na adresu BuresV@rothsware.com. Moc diky Vita.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Snail Instruments [SMTP:snail@iol.cz]
Odesl?no:	25. dubna 2000 19:13
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	RE: Graficky LCD BT128064 (Batron)

>Ma, ale me se tam nic nepodarilo najit krome obrazku a rozmeru. Pokud budete
>nekdo uspesnejsi tak mi prosimvas dejte vedet. Diky Vita

A co e-mail?

J. Hanzal