Ovladanie motorceka

Pavol Svorc svorcp
Středa Březen 17 11:52:57 CET 2004

1.Ovladat by to mal procesor, ak bude treba tak cez nejake hradla.
2.Reverzovat netreba.
3.Odber zatial neviem, este som to nemeral, zatial o tom len
uvazujem. Nemal by to byt ale nejaky velky prud, mozno sa k tomu dnes
dostanem a zmeriam to.
4.Napajane by to malo byt z dvoch tuskovych baterii.
P.Svorc