Dojem z Amperu 2000

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:52:56 CET 2004

Hi All

Na AMPERu jsem byl popate, vystavovali jsme potreti, takze mohu porovnat jenom
posledni roky

Plusy :
- Terinvest se hodne snazil, o AMPERu jste slyseli skoro ze vsech medii...
- Parkovani nebyl takovy problem, jaky jsem cekal...
- slusne informace na WWW.AMPER.cz

MINUSY :
- nezvladnuty vstup = pokladny, obchazeni pres matejskou..
- prilis malo mista mezi stanky v ulickach F - naprosto nepouzitelne
- 3 dny je strasne malo.. 4 dny minimum...
- Naprosto nezvladnuta orientace po ostatnich pavilonech... - nejvetsi minus...

- CD se muselo kupovat :-(((
- celke vysoke vstupne...  (150 Kc je dost..)
- priserne zachody - minus spis vystaviste..

Je co dodat ???

Pokud se tyka Slabo / silno - vase blbost, mate si napred prohlednout planek,
kde bylo celkem prehledne uvedeno, kde co je..
Ale nutno rici ze tahle tabule mela byt u kazdeho vychodu...  a nejen u
vstupu...

Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz