osciloskop k PC

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:56 CET 2004

At 13:29 25.4.2000 +0200, Marian Dvorak wrote:
>Dobry den,
>
>dle meho nazoru jsou vsechny osciloskopy zavisle na PC jen drahe hracky -

Nelze jinak, nez souhlasit. Koupili jsme si nejakou kartu ( neco ze slovenska, ted nevim, je ulozena nekde hluboko v dilne) a to je temer nepouzitelne. Ovladani hrozne, soft strasne nespolehlivy a padajici ( nicmene uznavam, ze z nejvetsi casti na to maji vliv Wokna). A vetsinou vzdycky, kdyz potrebujete nejvic neco zmerit, tak to jak naschval nejde. Nakonec jsem tu kartu vyrval z pocitace a sehnal jsem si BM464. Je fakt, ze je to velkej a tezkej kram, ale svete div se, on meri !!!

BTW: Nejsem z tech, kdo potrebuji osciloskop kazdy den, ale cas od casu docela nutne a o to vic nastve, kdyz to zrovna nejde.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv