Zavada monitoru

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:52:56 CET 2004

Asi to je prihlouple, ale co takhle konvergence?
U vetsiny digitalne rizenych monitoru to ma ikonku obrazovky
a prez ni 3 prouzky.Jsou horizontalni a vertikalni. Vertikalni se daji
vetsinou serizovat pouzitim sw na monitoru a horizontalni na
vychylovacich civkach.(magnety) Lepsi monitory umeji oboje sw.
Pokud jsem tomu spatne rozumel tak me nebijte.
Martin