Skutecna rychlost 56k modemu

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 11:52:56 CET 2004

"Chytil, Anton?n" wrote:
> Ptal jsem se na SPT Telecom, jake rychlosti prenosu garantuji a zjistil
> jsem, ze zadne :-(

Pokud vim tak SPT garantoval 9600 baudu, predpokladam ze totez garantuje
i Cesky Telecom <g>.

> Pokud chcete merit rychlost linky, napada mne jedine. Zavolat nejakemu
> kamosovi s modemem a zkusit "prenos na primo". Tim se omezi vliv "ostatnich"
> pocitacu u poskytovatele pripojeni.

Tim ovsem take prijdes o vyhody protokolu V.90, X2 nebo K56,
takze pak nameris max. 33.6kbps + pripadna komprese.

Pri prechodu z komutovane na pevnou linku je treba vzit v uvahu to,
ze modem vetsinou pracuje s kompresi, zatimco pevna linka zpravidla
nikoli.

--
Regards
           Petr Krc