Nekolik dotazu

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

> 1. Shanim TV Tuner nebo spis modul TV prijmace, tak aby se tento tuner dal
> pripojit primo k video a audio vstupu TV monitoru. Docela by se mi i
libilo
> kdyby ten tuner sel ladit digitalne  napr. pomoci I2C (poslu tuneru prikaz

Ja som pouzil bezny Tuner od OVP. Na PC monitor musite nat sinchronizaciu
zvlast alebo musite mat monitor so sinchronizaciou na zelenej. Samozrejme,
ze musite mat aj obvod pre rozklad na RGB. Ten tuner je bezne k dostaniu ako
nahradny diel asi za 500,- SKK. Cele rieseni bolo pripojene na 6" LCD
dispelej.

> 2. Potreboval bych vyresit problem jak prenest po jednom paru asi 8
> analogovych signalu - reci. Uvazoval jsem o digitalizaci prenosu, ale tam
se

Audio som neskusal, ale mi takto prenasame PC video po jednom UTP kably na
vzialenost max. do 350m, zavisi na bodovej frekfencii obrazu. Maximalna
sirka prenasaneho obrazu je 120MHz. Asi nieco podobne by islo pouzit pre
audio, to ma nensie naroky na sirku pasma. Skusali ste opticky prenos? Na to
som videl neake riesenia na iNete.

> 3. Dale resim nasledujici problem: Potreboval bych v intekomech, ktere
jsou
> umisteny v pomerne hlucnem prostredi v maximalni mozne mire odfiltrovat
hluk
> pozadi, tak aby rec byla co nejsrozumitelnejsi.

Nieco podobne mali tanky T8x, bolo to vsak limitovane len sirkou hovoroveho
spektra, co asi pre intercom vyhovuje