Zesilovac pro aktivni subwoofer

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

Doporucuji skontaktovat se s firmou Dexon, shodou okolnosti sidli tusim v
Karvine, mrknete na www.dexon.cz. Ti se zabyvaji reprodukcni technikou a
prodavaji jak hotove vyrobky, tak ruzne stavebnice a taktez maji na
strankach (ktere jim dost spatne funguji) a v katalogu, ktery Vam pokud
budete mit zajem poslou nejake navody na vyhybky a dalsi veci.

Doufam, ze me nebudete kamenovat za reklamu, nic s tou firmou nemam
spolecneho, jen se mi libi jejich pristup, ze daji zakaznikum urcitou miru
pristupu "pod poklicku" a neprodavaji pouze cerne skrinky.

				Jakub Serych