Skutecna rychlost 56k modemu

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

Hi lidicky,

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Antonin.Chytil
Odesl?no: 27. dubna 2000 13:56
Komu: hw-news
Kopie: Antonin.Chytil
P?edm?t: RE: Skutecna rychlost 56k modemu

>Mam podobnou zkusenost.
>Mam interni Olitec Voice 56k a pripojuju se maximalne 48333kbit/s.
ja se bezne pripojuji max na 42666 nebo tak nejak, a jsme taky ziv :-)

>Pokud chci garance, pak jedine na ISDN. Na beznych dig. ustrednach se
pry
>bezne dosahuje 33.6k/s, pokud mam vic, je to moje plus, pokud min, nic
s tim
>nejde delat ...
pokud mas spojeni ciste modem - linka - dig.ustredna - linka -modem,
tak nikdy nemuzes
jet vic nez 33,6k, je to dane principem 56k modemu, kdy tech 56k je jen
v jednom smeru
(od poskytovalete k tobe) a to jeste jen v tom pripade, ze ma na druhe
poskytovatel na to modem
bud musi mit ISDNlinky, nebo specialni modem s pripojemi jako PCM,
proste a polopaticky:
na to aby ti slo vice nez 33,6 musis mit jen jeden D/A prevod, pokud
budou dva, nemas sanci...

Jinak co ja rikam vsem, kdo se me ptaji jak to zaridit, aby jim to slo,
tak
prvnim predpokladem je mit modem prihlasen a pokud se kvuli nemu
zrizuje nova
linka, tak od zacatku vsude poradne nahlas kricet, ze to ma byt na
vysokorychlostni
modem, a ze je potreba kvalitni linky... ono to vesmes sice nepomuz,
ale clovek si
muze pak s cistym svedomim muze rikat, ja vam to rikal od zacatku...
(aneb i tyto vztahy
jsou smluvni a co usmlouvate to usmlouvate .-))))

ByE milan (milan.klesa@ct.cz)