Nekolik dotazu

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

> [...]
>     > pripojit primo k video a audio vstupu TV monitoru.
>     Docela by se mi i
>     libilo
>     > kdyby ten tuner sel ladit digitalne  napr. pomoci I2C
>     (poslu tuneru prikaz
>     >
>     Ja som pouzil bezny Tuner od OVP. Na PC monitor musite
>     nat sinchronizaciu
>     zvlast alebo musite mat monitor so sinchronizaciou na
>     zelenej. Samozrejme,
>     ze musite mat aj obvod pre rozklad na RGB. Ten tuner je
>     bezne k dostaniu ako
>     nahradny diel asi za 500,- SKK. Cele rieseni bolo

To jsme si asi spatne rozumely, tim TV monitorem jsem myslel bezny TV
prijmac s video a audio vstupem.

>     > 2. Potreboval bych vyresit problem jak prenest po
>     jednom paru asi 8
>     > analogovych signalu - reci. Uvazoval jsem o
>     digitalizaci prenosu, ale tam
>     se

>     Audio som neskusal, ale mi takto prenasame PC video po
>     jednom UTP kably na
>     vzialenost max. do 350m, zavisi na bodovej frekfencii
>     obrazu. Maximalna
>     sirka prenasaneho obrazu je 120MHz. Asi nieco podobne by
>     islo pouzit pre
>     audio, to ma nensie naroky na sirku pasma. Skusali ste
> [...]

Optika pouzit nejde. Je nutne vyuzit stavajici vedeni. Slo by pouzit
prepinani jednotivych audio signalu pomoci analogoveho multiplexeru ? Pokud
jo, jaka musi byt prepinaci frekvence, aby byl audio signal pouzitelny ?

>     >
>     > 3. Dale resim nasledujici problem: Potreboval bych v
>     intekomech, ktere
>     jsou
>     > umisteny v pomerne hlucnem prostredi v maximalni mozne
>     mire odfiltrovat
>     hluk
>     > pozadi, tak aby rec byla co nejsrozumitelnejsi.
>
>     Nieco podobne mali tanky T8x, bolo to vsak limitovane len
>     sirkou hovoroveho
>     spektra, co asi pre intercom vyhovuje

	Ne ze by se mi chtel kupovat cely tank, ale jak to tam je udelane ?
Je to jen horni a dolni propust, nebo neco vic ?. Pri pokusnem mereni na
spektralnim analyzatoru jsme zjistili, ze velka cast ruchu lezi v hovorovem
pasmu. Takze filtry nestaci. Mozna by bylůo reseni pouzit parametricky
equalizer a tim stahnout jednotlive rusici frekvence na minimum, ale pri
spektru, v jakem se ruseni vyskytuje je to vicemene nerealne (a hlavne
silene slozite a drahe)

Roman K.