Nekolik dotazu

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

>     Poprosim co je AMX, su to analogove zariadenia popisovane
>     v AR? Lebo ja AMX
>     poznam ako komplexný systém na riadenie na baze RTOS a
>     I/O analogovymi aj
>     digitalnymi.
AMX - jakykoliv analogovy multiplexer

>     Ak je to analogový signál, tak ako mu chcete povedat, aby
>     pockal a poslal
>     hodnotu vtedy, ked prave potrebujete /budete mat free
>     kanal na kably?/.

Ja si myslim, ze pri dostatecne rychlem prepinani, nebude treba, aby
analogovy signal cekal. Pokud se nepletu, tak podobnym zpusobem je reseno
kodovani sterea u radia. Podle mne by stacilo prepinani rychlosti 320 KHz
pri omezeni kmitoctu pod 10 KHz (8 * (2 *10)).

Nepouzivany kanal by se prenasel take, akorat by neobsahoval zadny signal.

> [...]
>     atd./ a kable pouzivat
>     na prenos tych malych dat. Potom si stymito udajmi mozte
>     robit co chcete a
>     riadit ich zber a komunikaciu ako chcete aj na obycajnej
>     telefonnej linke.
>     Ja som podobny problem riesil prostrednictvom PIC-u s
>     Basic programom a
>     externym A/D po I2C pripojeneho na RS485. Ten Basic
>     program bol robeny s PIC
>     BASIC compilerom a potom napaleny do PIC12C508. Cena
>     takehoto riesenia bola
>     do 150,- SKK na kus.
>     Neviem ci som Vam neako pomohol, snazil som sa.

Neco podobneho jsem zkousel, ale bohuzel se mi to nepodailo rozchodit tak,
aby byl vysledek pouzitelny.

Jinak staci uvazovat spojeni 1:1 ( IN 1 - OUT 1, IN 2 - OUT 2....)

Roman K.