Jakou vybrat TV?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:34:41 CET 2004

At 15:13 25.9.2002 +0200, Petr Simek wrote:

>Zajimave ze ten prodavac totez rikal o OVP/OTF/Tesla zato vyzdvihoval
>Thomsna :-) . Na prodejne pritom meli i tyhle znacky ...

Pozor! Nezamenujte OVP/OTF a Tesla Television(coz je totalni shit). Thomsona
vyzdvihoval bud z neznalosti nebo proto,ze se jich potrebovali zbavit nebo
oboje. Napriklad tady u nas ve Vrchlabi je jedna nejmenovana prodejna s
elektronikou,kde prodava clovek opravdu na svem miste,ale pouze co se tyka
obchodnika. Ten by vam vymluvil diru do hlavy aby vas presvedcil,ze nejlepsi
antena kterou si muzete koupit je polske sito se wzmacniaczem(nebo jak tomu
oscilatoru rikaji).Ma tam sice i anteny Kovoplast,ale proc by vam je
nutil,kdyz na tom polskym shitu ma daleko vetsi rabat. "Prece je to
sirokopasmova antena,na tu vam pujde uplne vsechno.A ma to zesilovac,takze
nic lepsiho za tyhle penize nesezenete!" A vubec mu nevadi,ze Cernou Horu s
cca. 50kW vykonu maji ty lidi skoro za barakem,takze problem se signalem je
spis opacny.A navic Nova je ve vertikalu,takze sirokopasmovost anteny moc
nepomuze ;-( Ale tehle clovek prodava,a porad. Akorat pak jezdime po
lidech,ktery se nechali nachytat a tyhle sroty sundavame a delame anteny
tak,jaxe to delat ma.
Uf,to jsem se zase rozkecal,ale uz je to tak,ze malokdy natrefite na
solidniho prodejce...
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv