Pajedlo od regulovane pajecky

Kosta kosta

From: Tomas Kouba <kouba@fzu.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, September 01, 1999 5:42 PM
Subject: RE: Pajedlo od regulovane pajecky

> Nevis typ termoclaku (J,K,S)? Nebo material (to je to samy). Pak by
> sel pouzit nejakej chytrej brouk 10mV/1stC a linearne vcetne
> kompenzace studenyho konce. Brouka bych vedel.

Jo, jo. S kanonem na komara. Clovece proc presnost na 1stupen, jde to do
pajecky. To co jsem
daval do AR je vstavu udrzet  teplotu +-2st C a merit s presnosti opet cca
2st C. A je tam prosim
jen TL071, TDA1023, ICL7107, LM385 (a ten tam ani vcelku byt nemusi).
Nejak jsem si nic jednodussiho a levnejsiho nedokazal vymyslet. A to jsem
prosim primo povestny
v prosazovani mikroprocesoru.

Kosta