Pajedlo od regulovane pajecky

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:11 CET 2004

On Wed, 1 Sep 1999, Kosta wrote:

> [...]

Jeste dotaz k tomu termoclanku - je to linearni nebo se to musi
kompenzovat ? A jaky je asi max zatezovaci proud takoveho termoclanku ?

> Jo, jo. S kanonem na komara. Clovece proc presnost na 1stupen, jde to do
> pajecky. To co jsem
> daval do AR je vstavu udrzet  teplotu +-2st C a merit s presnosti opet cca
> 2st C. A je tam prosim
> jen TL071, TDA1023, ICL7107, LM385 (a ten tam ani vcelku byt nemusi).
> Nejak jsem si nic jednodussiho a levnejsiho nedokazal vymyslet. A to jsem
> prosim primo povestny
> v prosazovani mikroprocesoru.

Jestli jsem to dobre pochopil - tak jste nejake zapojeni s podobnou
tematikou v AR publikoval - nebylo nahodou pouzito stejne pajedlo ?
Ja mam typ N-SL-20/30I (podle GM) . Pokud by to bylo primo ono, tak
to zkusim nekde sehnat - ty AR - snad to ve VK budou mit ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |