ATX comp - autostart

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:43:10 CET 2004

Hello Zdenek,

středa, 1. září 1999, you wrote:

ZD> no jo, takhle jsem si to myslel - na ten drat kde je porad 5V dat rele v
ZD> serii s nejakym velkym elytem, ale nevedel jsem jestli to pojede.  S tim
ZD> tlacitkem mas tedy paralelne spinaci kontakt? (=> MB startujes rozpojenim
ZD> kontaktu relatka?). A na co je ten odpor?

Aby se ten kondenzator rychleji vybijel.

     o-------RELE-----KONDENZATOR------o
     zem                               5VSB (pin 9)

Je to nastavene tak, ze kontakty jsou sepnute cca 1s po privedeni
napeti. Kontakty toho rele jsou pripojeny paralelne k tlacitku Power
na Case.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>