20Mhz signal

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:43:09 CET 2004

Ahoj,

som zaciatocnik, tak ma prosim nekamenujte. Mam otazku:

Mam ATMEL 89C51. Mam s nim osadenych viac dosiek,
potrebujem, aby isli synchronne. Na mieste oscilatora mam
integrovany oscilator v platovom puzdre 20,000 MHz, za nim
74HCT04 a signal vytiahnuty cez odpor 5k6 na Vcc. Za tym je to uz
priamo pripojene na vyvod XTAL1 mikroprocesora. A teraz co ma
zaujima: ako daleko mozem tahat signal od oscilatora do procesora?
Bude vadit, ak tam chcem 30 cm plocheho kablu? A na nom su
paralelne radene tie procesory so svojimi vyvodmi XTAL1?

Dakujem za odpoved.

Matus