20Mhz signal

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:43:09 CET 2004

Moze to chodit, ale vadit to bude urcite, 20Mhz je uz slusna freq, a oscilator by mal byt co najblizsie.. Ak vsak nieje potrebna stabilita celeho zariadenia (t.j. nekomunikuje to casto s inymi zariadeniami), tak by to malo byt znesitelne.

Bohus

hw-news <hw-news@list.gin.cz> on 02.09.99 23:57:40
Please respond to hw-news <hw-news@list.gin.cz> @ SMTP