Otocny digitalni regulator.

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:09 CET 2004

> Kdyz z toho svabu lezou po RS232 jen povely tolik a tolik pulsu
> jednim nebo druhym smerem, pak pokud je volny rs232 vstup
> muze ta elektronika odlehcit jak procesoru tak programatoru :-)

Souhlas, ale da se postavit i jednoducha elektronika vlastni, ale v
ty mysi je to hotovy.

> A jak to vypada ? - preci jenom k te mysi bude treba dodelat nejaky
> pekny knoflik a nejaky zpomalovac aby se s tim tocilo 'ztuha'.

Podle obrazku jako potenciometr s hrideli, jen to ma 5 vyvodu (uvnitr
je nejaka elektronika, ale nevypada inteligentne). Oznaceni HEDS-5700
cena 1890,- pro koncoveho uzivatele. Kdyby to bylo neznackovy, to by
bylo super.

Tomas

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>