Otocny digitalni regulator.

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:09 CET 2004

On Fri, 3 Sep 1999 odehnk1.edu@mail.cez.cz wrote:

> Videl jsem taky upraveny takovy ten otocny prepinac z GM. Da se z nej
> vykuchat ten doraz, tak aby tocil porad dokola.
> Tuhy je dost (mozna az moc) a mechanicky se da uchytit pekne. Hridel je
> standardnich 6mm.

No jo - ale jak to chcete snimat ? Tam vlastne kdyz pretocite doleva
pres minimum tak se dostanete doprava na maximum a bac ho - pecka z
repraku. Preci jenom kdyz to dava pulsy na jeden nebo na druhy drat
(podel smeru otaceni) tak to je pro dalsi snimani lepsi.

|                             petrsi@jcu.cz                              |