2051 + 16x2 LCD PnP

Kosta kosta

From: Jiri Prachar <Jiri.Prachar@jnc.d-data.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, September 03, 1999 9:12 AM
Subject: 2051 + 16x2 LCD PnP

> Zdravim,
> mam na 89C2051 pripojeny LCD display (HD44780 compatibilni)
> ktery potrebuji jen na precteni ziskanych dat potom ho odpojit
> procesor si dal cte data a zase nekdy priji pripojit atd...
> moc se mi nelibi primo za provozu vyrvat konektor
> nemate nekdo lepsi napad?
> respektive jak udelat nejakou ochranu obou stranach?
> dik
>  Jirka

Osobne jsem neco podobneho resil pres budice zbernice s OK (odpory jsou
pripojeny na spinane napajeni),
 testovaci pin na procesoru a spinane napajeni pro pripojovany modul. Po
zasunuti modulu je procesor informovan pres
testovaci pin (ten je na modulu spojen s GND) o pritomnosti modulu, po
casove prodleve
je procesorem pripojeno napajeni na modul a je spustena obsluzna sekvence v
programu.

Kosta