digit. fazovy zaves

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:08 CET 2004

Obavam se, ze to nelze vysvetlit na dvou radcich. Fazovy zaves se sklada z
napetim rizeneho oscilatoru (VCO), fazoveho detektoru a dolni propusti,
pripadne tez delicky kmitoctu. Nektere z techto funkci jsou realizovany
digitalni technikou - napriklad fazovy detektor - program sleduje poradi
hran dvou vstupnich signalu a podle toho rika pridat nebo ubrat. V
extremnim pripade lze digitalne napodobit vsechny funkce, nekdy se
napodobuje jenom cast.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/