Programator PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:07 CET 2004

>S PICama pracuji asi tak 5 let a m?l jsem mo?nost vid?t n?kolik pgmtor?.
>Jako prvn? byl klasick? bastl na 16c84 z netu. Fungoval. Ale po ?ase jsem
>m?l pot?ebu p?lit i 16c54 a tak. Koupil jsem si PICSTART 16B1 od
>Microchipu. Byl to celkem dobr? program?tor, av?ak bez mo?nosti upgradu
>na dal?? typy. Rychle jsem se ho zbavil.
Upgrade pro PICSTART 16 byly ve forme noveho firmware pro jejich ridici
procesor 17C42.

>Proto?e posledn? dobou vyv?j?m
>za??zen? na 16c74 a jin? vy??? typy, tak jsem si po??dil PICQUICK, kter? m?
>pravideln? update programovac?ch algoritm? na internetu. Je tud?? univers?ln?
>i pro p??padn? dal?? nov? typy. PICSTART+ tuto mo?nost nem? a je dra???.

Naproti tomu ti bridilove z Microchipu tvrdi, ze PICSTART+ programuje
_vsechny_ PICy do velikosti pouzdra DIP40 (a pro vetsi se da snadno udelat
adapter, pozn. red.). Nabizeji mimo jine take dva upgrade firmware, ktere
podporuji nove procesory. Viz stranka:

http://www.microchip.com/0/Tools/picmicro/program/picstart/index.htm

Ostatne stahnete si programovaci algoritmy a zjistite, ze system
programovani stredni rady 16C(F)xx, a tez 12C(E)... je stale tentyz, tady
neni moc co 'upgradovat'.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/