pretaktovani CPU

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:06 CET 2004

no vsak to pisu. Vsechny celerony jsou staveny tak, ze zakladni freqence je
pocitana 66MHz a lisi se NAPEVNO ZADRATOVANYM nasobenim. 300=4.5x , 333=5x
atd. Takze takt na celeronu se nastavuje zmenou te zakladni freqence.  A
deska to musi umet. A jeste je tam u nekterych desek v kombinaci s ruznymi
grafickymi kartami nutne pripadne prelepit lepici paskou jednu nohu tomu
celeronovi (u SLOT1 verze). Tusim ze o tom psali navod v Tom's HW guide nebo
na Riva.CZ