Luxmetr

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:06 CET 2004

On Thu, 9 Sep 1999, Snail Instruments wrote:

> Potreboval bych jednorazove zmerit intenzitu osvetleni (v luxech) v nejakem
> optickem aparatku. Ma to nekolik hacku - je to v UV a viditelne oblasti
> spektra 200-600nm, ale spokojil bych se treba jenom s viditelnou oblasti, a
> pak je to ve stisnenych prostorech, ta merici sonda by nemela byt moc
> velka. Nevim presne, tak 1-2 cm, mozna i vic, kdyby se neco odmontovalo...

Tranzistor KC 508 kdyz se mu odrizne ten plechovy vrchlik ma videt primo
chip, takze by mohl reagovat na vsechny druhy zareni. Otazka je, jak to
zkalibrovat aby to k necemu bylo.

Mimochodem zajimal by mne nazor ucastniku na diody typu KA261 ap - takove
ty typy ve skle - zda je to nejak ochranene aby to nebylo citlive na
svetlo. Vetsinou se pouzivaji v ruznych citlivych aplikacich s malymi
proudy a pokud by byl cip vystavovan svetlu mohl by zhorsovat parametry
zapojeni.

|                             petrsi@jcu.cz                              |