Monoliticky diferencialni zesilovac ?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:06 CET 2004

Uz bych se na http://www.analog.com podival, ale vcera se mi nedarilo se tam
dostat. Muzete to prosim nekdo zkusit, abych vedel, zda je chyba na mem
prijimaci, nebo na jejich vysilaci? Diky
				Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: PaPouch [mailto:papouch@vol.cz]
Odesláno: 9. září 1999 19:07
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Monoliticky diferencialni zesilovac ?

Aplikacni zapojeni... no mam tu nejake knizky, kde je o tom docela dost. Ale
neni to nic sloziteho, z katalogoveho listu to snadno vyctete. Je tam i
vzorec na vypocet zesileni. mam to vsechno tistene, nic v el. podobe. Zkuste
hledat v Questlinku - urcite to bude znat, nebo na www.analog.com . No a
kdyz se nekdy zastavite, tak se tu muzete v tech knizkach hrabat :-))

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz