Piezo snimac - gitara.

Bizub Martin Ing. BizuM
Středa Březen 17 11:43:04 CET 2004

Zdravim konferenciu.

Nedavno som si kupil gitaru s integrovanym piezo snimacom.
Predtym som mal elektricku, ktoru som mal napojenu cez MIC IN na zvukovej
karte .
Mam softwarove kombo, takze to frcalo OK.

Moje sklamanie bolo, ked som tak isto napojil aj tu novu gitaru a ono to
nehralo.
Ked som zacal skumat pricinu dozvedel som sa, ze piezo snimac nevyprodukuje
taky silny snimac ako elektromagneticky .

Potreboval by som nejaky medziclanok medzi piezo snimac a zvuk. kartu.
Existuje riesenie kupit combo, ale je to dost drahe (10.000,-).

Vedel by mi niekto poradit, ako zosilit tento signal, aby bol potom
sparacovatelny na zvukovej karte?

Za kazdu radu budem vdacny.

S pozdravom,

Ing.Martin Bizub
poradca pre poistenie pravnickych a podnikajucich fyzickych osob
SLOVENSKA POISTOVNA a.s. , pobocka Trebisov

M.R.Stefanika 2393/25, 075 01 Trebisov, Slovak Republic
Tel.:+421(0)948 713 227, 672 44 30 ; Fax:+421(0)948 672 57 39
mailto:bizum@tv.spas.sk  ;  http://www.spas.sk