PonyProg & PIC

Janko Hrasko janko1
Středa Březen 17 11:43:03 CET 2004

Zdenek Dvorak wrote:

> U brouku s Flash pameti je treba pred programovanim chip nejdrive smazat.
> Nektere programatory (napr. PREPROM-02) to nedelaji automaticky a pak se to
> chova popsanym zpusobem.
>                                                         zdvorak

Po prve. PIC16C84 je EEPROM technologia, ktora nepotrebuje pred
programovanim mazat. Takze tym to nebude. Autor programu k Ponyprogu
mozno nedodrzuje exaktne programovaci predpis, alebo mu program
nespravne generuje delay pri programovani. Skuste na pomalom stroji, co
to urobi.

Po druhe. Keby to PREPROM-02 robil automaticky erase Flash obvodu pred
programovanim, tak pri programovani 50 novych obvodov, kde to robit
netreba, by ste preklial autorov programu. Ked potrebujete automaticky
vymaz Flash obvodu pred programovanim, chodte do menu Device, Device
options, Operating Options, Erase before programming nastavte na YES.

add Ponyprog.
Mozno by naozaj stalo za uvahu nastroje si pracovne nastroje kupovat a
nie vyrabat. Je prvda, ze clovek pride o kopec srandy ... .