PonyProg & PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:03 CET 2004

>16f84 kterej ma nejaky vylepseni a je novejsi. Nedelam na PICach, tak nevim
>jak je to nyni a jestli se ta C verze vubec jeste dela. To co jsem psal o
>nutnosti smazani predem patri samozrejme pro 16F84. Omlouvam se za

Rozdily mezi 16C84 a 16F84 jsou pouze kosmeticke, zasadnejsiho charakteru
je inverze Power Up Timer Enable bitu v konfiguracnim slove, nicmene staci
prekompilovat soubor se spravnym headerem, nebo kompilovat jako pro C84 ale
nastavit obracenou hodnotu tohoto bitu, nezli dooprvady chceme.
Programovaci algoritmus nedoznal zadnych zmen, to az ve verzi 16F84A je
vylepseni, ktere umozni zrychlit programovaci proces. Ale to ma samozrejme
vyznam jenom pro velke objemy.

Slysel jsem, ze verze C84 je jiz vyrazovana z vyrobniho programu, nebot ji
verze F84A plne nahrazuje.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/