MP3 prehravac, RE: Hardwarovy MP3 dekoder

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:02 CET 2004

On Thu, 16 Sep 1999, Ing. Tomas Drajsajtl wrote:

> Ja s tim STA013+AD1855, procesorem H8/3003 a obyc. ATAPI-IDE
> CD-ROMkou chci postavit prehravac, ktery bude umet datova CD s MP3 a
> audio CD.

> Pokud se to ujme, chci to nabizet jako stavebnici.

To mne taky napadlo, jen nemam cas to stavet. Nicmene mit v aute CD
prehravac ktery umi i datova CD a MP3 by bylo fajn :-) Zalezi kolik
by stavebnice stala .

|                             petrsi@jcu.cz                              |