**C2328

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:02 CET 2004

>Neviem, ci je to 2SC2328, podla tychto parametrov uz zacinam o tom
>pochybovat. Puzdro ma ten tranzistor TO92 MOD (vyska plastu je cca
>8mm) a je zapojeny v paralelne s rovnakym tranzistorom pred motorcekom
>(asi 12V). Napis na puzdre je C2328. Obidve tranzistory su uz v
>silikonovom nebi a ja neviem zohnat ani zapojenie vyvodov, ten plosak
>je velmi zchaoseny.

Ja bych zkusil zmerit napeti na tech ploskach po tranzistorech a take
zjistit, kam je pripojeny druhy konec motorku. Z toho by se neco mohlo dat
usoudit. Pak bych zkusil, jestli jedna z plosek nejde na druhy konec
napajeni nezli motorek. To uz by bylo z poloviny vyhrano.

To, ze jsou dva tranzistory zapojeny paralelne muze znamenat dve veci - bud
jsou polem rizene a je to O.K., nebo jsou bipolarni a potom konstrukteri
nemeli moc poneti o elektronice.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/