MP3 prehravac, RE: Hardwarovy MP3 dekoder

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:01 CET 2004

On Fri, 17 Sep 1999, Ing. Tomas Drajsajtl wrote:

> To mi moc neverite, uvidime ! H8/3003 se neda srovnavat s 8051, kdyz
> zvlada instrukce za 125 ns. Kdyz to nebude stacit, pouziju Hitachi SH-2
> (32bit RISC), ale myslim, ze to nebude potreba.

No ja myslim ze nejde ani tak o to HW ze by to nestilo, ale o to kvantum
prace ktere je treba udelat. Kdyz se pouzije neco ala PC tak muzete na tu
nezajimavou cinnost pouzit uz hotovy OS a venovat se vlastni aplikaci
a vymysleni nejruznejsich ficur.

|                             petrsi@jcu.cz                              |